FAQ

Jak mogę skontaktować się z Beauty-Online?

Możesz wysłać do nas e-mail na beauty-online@outlook.com, gdzie nasz zespół obsługi klienta będzie zadowolony z pomocy w sprawie wszelkich potrzeb!

Czy wysyłacie na cały świat?

Tak

Skąd wysyłacie paczki?

Wysyłamy z Chin.

Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?

Ponieważ staramy się przetwarzać zamówienia tak szybko, jak to możliwe, wszelkie żądania zmian/anulacji muszą być zgłoszone w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia. Wszelkie prośby po tym czasie zostaną odrzucone. Po otrzymaniu zamówienia można je zwrócić i otrzymać pełny zwrot środków.

Jakie metody płatności akceptujecie?

Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe (VISA, Mastercard, AMEX, Apple pay) oraz płatności PayPal.

Kiedy zostanie przetworzone moje zamówienie?

Wszystkie zamówienia są obsługiwane i wysyłane z naszego magazynu. Prosimy o dodatkowy czas na przetworzenie zamówienia podczas świąt i sezonów wyprzedażowych. Przetwarzamy zamówienia od poniedziałku do piątku. Zamówienia zostaną przetworzone w ciągu 1-3 dni roboczych od daty zamówienia i wysłane następnego dnia po dniu przetwarzania. Zauważ, że nie wysyłamy w weekendy.

Ile czasu zajmie dostawa mojego zamówienia?

Z powodu dużej liczby zamówień, paczki mogą przyjść w ciągu 2-4 tygodni.

Co zrobić, jeśli nie otrzymam mojego zamówienia?

Jeśli nie otrzymasz zamówienia w ciągu 30 dni od wysyłki, masz prawo do pełnego zwrotu środków.