FAQ
Jak mogę skontaktować się z Beauty-Online?
Możesz wysłać do nas e-mail na beauty-online@outlook.com, gdzie nasz zespół obsługi klienta będzie zadowolony z pomocy w sprawie wszelkich potrzeb!
Czy wysyłacie na cały świat?
Tak
Skąd wysyłacie paczki?
Wysyłamy z Chin.
Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Ponieważ staramy się przetwarzać zamówienia tak szybko, jak to możliwe, wszelkie żądania zmian/anulacji muszą być zgłoszone w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia. Wszelkie prośby po tym czasie zostaną odrzucone. Po otrzymaniu zamówienia można je zwrócić i otrzymać pełny zwrot środków.
Jakie metody płatności akceptujecie?
Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe (VISA, Mastercard, AMEX, Apple pay) oraz płatności PayPal.
Kiedy zostanie przetworzone moje zamówienie?
Wszystkie zamówienia są obsługiwane i wysyłane z naszego magazynu. Prosimy o dodatkowy czas na przetworzenie zamówienia podczas świąt i sezonów wyprzedażowych. Przetwarzamy zamówienia od poniedziałku do piątku. Zamówienia zostaną przetworzone w ciągu 1-3 dni roboczych od daty zamówienia i wysłane następnego dnia po dniu przetwarzania. Zauważ, że nie wysyłamy w weekendy.
Ile czasu zajmie dostawa mojego zamówienia?
Z powodu dużej liczby zamówień, paczki mogą przyjść w ciągu 2-4 tygodni.
Co zrobić, jeśli nie otrzymam mojego zamówienia?
Jeśli nie otrzymasz zamówienia w ciągu 30 dni od wysyłki, masz prawo do pełnego zwrotu środków.
Możesz wysłać do nas e-mail na beauty-online@outlook.com, gdzie nasz zespół obsługi klienta będzie zadowolony z pomocy w sprawie wszelkich potrzeb!
Czy wysyłacie na cały świat?
Tak
Skąd wysyłacie paczki?
Wysyłamy z Chin.
Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Ponieważ staramy się przetwarzać zamówienia tak szybko, jak to możliwe, wszelkie żądania zmian/anulacji muszą być zgłoszone w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia. Wszelkie prośby po tym czasie zostaną odrzucone. Po otrzymaniu zamówienia można je zwrócić i otrzymać pełny zwrot środków.
Jakie metody płatności akceptujecie?
Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe (VISA, Mastercard, AMEX, Apple pay) oraz płatności PayPal.
Kiedy zostanie przetworzone moje zamówienie?
Wszystkie zamówienia są obsługiwane i wysyłane z naszego magazynu. Prosimy o dodatkowy czas na przetworzenie zamówienia podczas świąt i sezonów wyprzedażowych. Przetwarzamy zamówienia od poniedziałku do piątku. Zamówienia zostaną przetworzone w ciągu 1-3 dni roboczych od daty zamówienia i wysłane następnego dnia po dniu przetwarzania. Zauważ, że nie wysyłamy w weekendy.
Ile czasu zajmie dostawa mojego zamówienia?
Z powodu dużej liczby zamówień, paczki mogą przyjść w ciągu 2-4 tygodni.
Co zrobić, jeśli nie otrzymam mojego zamówienia?
Jeśli nie otrzymasz zamówienia w ciągu 30 dni od wysyłki, masz prawo do pełnego zwrotu środków.